Mob / WhatsApp: 0086 18761513565 Betty Lv

E-mail: [email prutettu]

All Categories

Cumu sceglite u cascu antiproiettile ghjustu

Tempu: 2022-11-11 Visite: 108

Finu à avà, u cascu à prova di balle hè diventatu una necessità per a sopravvivenza di i suldati in cumbattimentu. Un bon cascu pò prutege a testa di u purtatore da spruzzi d'alta velocità di detriti di balle è ancu prutegge i suldati da l'attaccu direttu di balle. Tuttavia, cù u sviluppu di a guerra muderna è l'ambienti di u campu di battaglia, i caschi tradiziunali ùn ponu più risponde à i nostri bisogni. In u risultatu, in risposta à questi bisogni, i pruduttori cuminciaru à sviluppà diversi caschi cù diverse strutture è materiali. Eccu alcuni suggerimenti nantu à cumu sceglite i caschi adattati per sè stessu.

Cumu sceglie u cascu à prova di ballu ghjustu-正文1

1. Struttura di cascu

1) PASGT hè l'aberrazione di u Sistema di Armatura Personale per e Truppe di Terra. Hè stata utilizata prima da l'armata di i Stati Uniti in 1983. Dopu à a migliione cuntinua, hè diventata di più è più maturu è perfetta in forma, struttura è funzione. Per esempiu, ci sò sempre rails nantu à caschi, chì ponu esse equipati nantu à a dumanda di l'usura per portà occhiali di visione notturna è linterna, etc. Ma ci sò ancu qualchì svantaghju - senza tagliu di l'orechja, ùn pò micca cooperà bè cù l'equipaggiu di cumunicazione. Ma a so zona protettiva hè più grande di l'altri tipi.

2) Casco MICH

U cascu MICH (Moduler Integrated Communications Helmet) hè cuncepitu è ​​sviluppatu nantu à a basa di u cascu PASGT, cù una prufundità menu di u cascu PASGT. Hè fattu da caccià eaves, cinghie mandibula, cinturini sudore è sospensioni di corda di u PASGT, mentri agghiuncennu un sistema di fissazione di quattru punti è un sistema di sospensione di spugna di memoria indipendente, chì facenu u cascu MICH più còmode, è più difensivu. Inoltre, ci hè sempre rails nantu à i caschi, chì ponu esse equipati nantu à a dumanda di l'usura per portà l'occhiali di visione notturna è una linterna, etc. Stu cascu ùn hè micca assai sfarente da u primu cascu PASGT, ma pò cooperà cù l'auriculare è l'altru equipamentu di cumunicazione. megliu, è dunque hè un pocu più caru di u cascu PASGT.

Cumu sceglie u cascu à prova di ballu ghjustu-正文2

3) Casco FAST

FAST hè l'abbreviazione di Future Assault Shell Technology. Stu tipu di cascu hè fattu u più ligeru pussibule nantu à a premessa di risponde à i requisiti di prutezzione. Cù un tagliu di l'orechja relativamente più altu, i suldati ponu utilizà a maiò parte di i dispositi di cumunicazione quandu portanu stu tipu di caschi. Inoltre, ci sò sempre rails nantu à i caschi, chì permettenu di portà assai accessori, cum'è occhiali di visione notturna, luci tattiche, camere, occhiali, coperchi protettivi faciali. Ci sò sfarenti tippi di caschi FAST chì i taglii di l'orechja sò diffirenti in altezza, risultatu in e sferenze in l'area di prutezzione è a struttura.

Stu tipu di cascu pare assai di moda è hè più còmode di portà. Sò stati utilizati da parechje truppe americane. In ogni casu, deve esse nutatu chì a so zona di prutezzione hè ridutta assai da u tagliu di l'orella alta. Dunque, ùn hè micca cunsigliatu quandu l'equipaggiu di cumunicazione ùn hè micca necessariu. Inoltre, stu cascu hè u più caru trà i trè.

In tuttu, questi 3 caschi antibala anu e so caratteristiche strutturali è funzioni speciali. Per quessa, quandu cumprà un cascu a prova di bala, duvemu fà una scelta raghjone secondu a situazione di l'usu è i bisogni attuali.

Cumu sceglie u cascu à prova di ballu ghjustu-正文3

2. Capacità Prutittivu

Tradizionalmente, i caschi anu da esse capace di solu difende contra spruzzi di petre è frammenti di metalli nantu à u campu di battaglia. U valore V50 hè di solitu usatu per misurà a capacità protettiva di u cascu. (Sparà un cascu cù projectiles cilindrichi oblicu cù una massa di 1.1 grammi à diverse vitezza in una distanza specifica. Quandu a probabilità di rupture righjunghji 50%, a velocità media di u projectile hè chjamatu V50 valore di caschi.) Di sicuru, u più altu u V50. valore, u megliu u rendiment di u cascu.

In fatti, parechji caschi nantu à u mercatu sò qualificati NIJ cù un livellu di prutezzione di IIIA, chì significheghja capaci di difende contr'à pistola è ancu fucile. Puderanu difende contr'à 9 mm Para è. 44 Magnum à una distanza di 15 metri, aumentendu assai a sopravvivenza di i suldati in cumbattimentu.

Tuttavia, ci sò ancu certi pruduttori autoritarii, cum'è l'armatura Wuxi Newtech, chì ponu sviluppà caschi NIJ III, chì ponu difende M80, AK è altre palle di fucile à 50 metri o 100 metri di distanza, aumentendu assai a nostra capacità di cummattimentu.

3. Material

Cù u rapidu sviluppu di a scienza materiale da a fini di u XXu seculu à u XXI seculu, una varietà di materiali per a fabricazione di caschi sò stati sviluppati. Siccomu tutti questi materiali anu e so caratteristiche uniche, i caschi fatti di diversi materiali necessitanu diverse cundizioni ambientali durante u so usu è a preservazione, chì deve esse cunsideratu quandu sceglite i caschi.

Avà, ci sò principarmenti trè materiali per fà caschi, PE, Kevlar, è l'acciaio antiproiettile.

Cumu sceglie u cascu à prova di ballu ghjustu-正文4

1) PE

PE si riferisce quì à UHMW-PE, l'abbreviazione di polietilene ultra-altu pesu moleculare. Hè una fibra organica d'altu rendiment sviluppata à i primi anni 80 di u seculu passatu. Hà una grande stabilità ultra-alta, resistenza à bassa temperatura, resistenza à a luce UV, è resistenza à l'acqua, chì face u mantenimentu di i prudutti PE bullet-proof più còmuda; ma hà ancu qualchì svantaghju. Per esempiu, hè vulnerabile à l'alta temperatura, è ùn resiste micca à u creep cum'è Kevlar. Dunque, i prudutti PE bullet-proof ùn sò micca cunsigliatu per esse usatu in ambienti à alta temperatura, cum'è u Mediu Oriente, l'Africa tropicale, induve a temperatura pò spessu ghjunghje à 50 ~ 60 ℃. Inoltre, per via di a so scarsa resistenza à u creep, ùn pò micca esse usatu sottu pressione alta per un bellu pezzu. Ma paragunatu cù u cascu Kevlar, hè più liggeru in pesu è assai più prezzu.

2) kevlar

Aramid, cunnisciutu ancu Kevlar, hè natu à a fini di l'anni 1960. Hè una nova fibra sintetica high-tech cun forte resistenza à alta temperatura, grande anticorrosione, pesu ligeru è grande forza. Tuttavia, l'aramid hà dui difetti fatali:

Vulnerabile à a luce ultravioletta. Si degrada sempre quandu hè esposta à a luce ultravioletta.

Facile d'idrolizà, ancu s'ellu hè in un ambiente seccu, sempre assorbe l'umidità in l'aria è gradualmente idrolizza. Per quessa, l'equipaggiu d'aramid ùn deve micca esse usatu o almacenatu in l'ambiente cù una forte luce ultravioletta è alta umidità per un bellu pezzu, o u so rendimentu protettivu è a vita di serviziu seranu ridutta assai. Ma ancu cusì, u cascu Kevlar hè sempre l'equipaggiu mainstream in l'armata US è l'armata europea. Inoltre, u cascu hà vernice è polyuria coating nantu à a superficia, chì ponu riduce i danni causati da l'umidità è a radiazione ultravioleta. Se u revestimentu di u vostru cascu hè dannatu, avete megliu dipintà u più prestu pussibule o rimpiazzà cù un novu. L'aumentu di l'usu di Kevlar hà spintu u prezzu di a materia prima di Kevlar, è poi u prezzu di i caschi Kevlar.

3) Acciaio a prova di proiettile

L'acciaio antiproiettile hè u primu materiale utilizatu per fà i caschi antiproiettile. Hè più duru è più forte di l'acciaio ordinariu, è assai più prezzu di Kevlar è PE, ma assai più debule di Kevlar è PE in capacità antiproiettile. Inoltre, un cascu d'acciaio a prova di balle hè di solitu pesante è incunificatu à portà. Attualmente, sò usati solu in pochi paesi, perchè ùn anu micca vantaghji altru ch'è economicu è faciule di mantene.

Per quessa, quandu cumprà un cascu a prova di bala, duvemu fà una scelta ghjusta nantu à u materiale secondu a situazione di l'usu è i bisogni attuali.

4) Caschi tattici

Avà, per risponde à e diverse esigenze, i caschi MICH, FAST sò cuncepiti rails tattici sò pensati cum'è medii per cunnette alcuni accessori à u cascu, cum'è occhiali di visione notturna luci tattiche, camere, aumentendu assai u gradu di informazione è adattabilità in una varietà di operativi. ambienti. Un tali rail generalmente costa circa $ 10 à $ 20, secondu a cumpagnia, a piattaforma è u mercante.

Categorie calde